uw online marketing partner

Online marketing bureau
met toegevoegde waarde

Online marketing is een belangrijk element binnen hedendaagse bedrijfsvoering. Het uitbesteden van de online marketing taken kan van onschatbare waarde zijn voor het succes van uw bedrijf.

Online marketing bureau

Digitale marketing campagnes voor maximaal impact

Wat is
online marketing?

Online marketing bestaat uit het inzetten van diverse marketinginstrumenten om een bepaalde doelgroep op internet te bereiken. De meest gebruikelijke technieken die hiervoor worden gebruikt zijn; contentmarketing, sociale media, websites, zoekmachineoptimalisatie, online video, e-mailmarketing, betaalde advertenties etc.

Voor zowel bedrijven als zelfstandig ondernemers heeft de waarde van online marketing zich inmiddels ruimschoots bewezen. In de praktijk vertaalt deze manier van reclame maken zich bijvoorbeeld in het plaatsen van doelgerichte advertenties op diverse online platformen.

Daarnaast zorgt het plaatsen ban een consistente stroom aan nieuwe interessante content ervoor, dat de doelgroep betrokken blijft bij het bedrijf. Het overkoepelende doel hiervan is met name gericht op het verbeteren van de zichtbaarheid en het vergroten van de merkloyaliteit binnen de doelgroep.

Door middel van geoptimaliseerd content wordt de doelgroep van het bedrijf via diverse mediakanalen bereikt. Bij een succesvolle implementatie van online marketing, kan het bedrijf haar doelgroep steeds verder uitbreiden.

Waarom een
online marketing bureau?

Vandaag de dag doet 81% van de klanten online onderzoek voordat ze een aankoopbeslissing nemen. Dus een sterke online aanwezigheid die klanten aantrekt en voedt tijdens het gehele kooptraject is van cruciaal belang.

Wij bereiken de potentiele klanten online via omnichannel marketing, multichannel marketing of single-channel marketing. Bij multichannel- en single-channelmarketing communiceren wij met uw klanten via één of meerdere kanalen, zoals websites, blogs, e-mail, sociale media. Met omnichannel marketing bieden wij een naadloze klantervaring via verschillende kanalen en apparaten voor en na het verkoopproces.

Voordelen van
online marketing

Online marketing biedt een reeks krachtige tools om het bereik van uw bedrijf te vergroten en de reputatie van uw bedrijf te verbeteren. Door volledig gebruik te maken van alle tools binnen het online marketing spectrum, kunt u een geoliede machine creëren voor het genereren van leads voor uw bedrijf.

Op het moment dat een bedrijf of zelfstandig ondernemer besluit om de online marketing uit te besteden, dan heeft dit vaak binnen no-time een positief effect op diverse aspecten binnen de bedrijfsvoering.

Hieronder vindt u een aantal voordelen van online marketing:

Relatief lage marketingkosten

De toegevoegde waarde van online marketing is merkbaar aan de relatief lage kosten die hieraan verbonden zitten. Het uitzetten van een online campagne brengt doorgaans een stuk lagere kosten met zich mee, vergeleken met de traditionele manier van reclame maken.

Hoger bereik doelgroep

Aangezien bedrijven via meerdere online platformen hun campagnes kunnen uitzetten, zal dit normaal gesproken leiden tot een hoger aantal bereikte personen binnen desbetreffende doelgroep.

Zo’n online-marketingcampagne wordt bijvoorbeeld op diverse social media platformen zoals Facebook, Instagram en Pinterest getoond. Aangezien er steeds meer platformen bijkomen, zal de marketingstrategie van het bedrijf ook continue veranderingen doormaken.

Manier om langdurige klantrelaties op te bouwen

Online marketing biedt een uitstekende manier om langdurige klantrelaties op te bouwen. Ook als het gaat om het verbeteren van het klantbehoud, dan is het internet een essentieel platform geworden.

Zo biedt het bijvoorbeeld een ideale manier om door middel van leads, nieuwe klantrelaties te realiseren en bestaande klanten op de hoogte te houden van nieuws en actualiteiten rondom het bedrijf, of om te bedanken nadat de klant een aankoop heeft gedaan.

Breed scala beschikbare marketingtools

Er bestaan tegenwoordig allerlei tools om de online marketingstrategie van een bedrijf te verwezenlijken. Denkt u bijvoorbeeld aan een e-mailtool zoals Mailchimp, een online platform om te communiceren met de doelgroep.

E-mails kunnen in de vorm van onder anderen nieuwsbrieven en follow-up e-mails naar klanten gestuurd worden. Zo kunnen dus ook zelfstandig ondernemers, zonder al te veel tijd en moeite, toch een duidelijke boodschap aan hun doelgroep overbrengen

Hulp nodig van een online marketing bureau?

Wilt u meer weten over onze aanpak? Neemt u dan gerust contact met ons op.